Цей модуль допоміг мені зробити висновки, шодо планування роботи, ролі диференціації.
Головний принцип учительських дій „Не нашкодь дитині!”.
Головний принцип учительських дій „Не нашкодь дитині!”.
Особливо виразно це має виявлятись у здійсненні індивідуального підходу до всіх дітей незалежно від здібностей.
Тому індивідуалізація в проектній роботі переважно здійснюється через
групові диференційовані завдання з включенням на окремих етапах
індивідуальних.
А саме:
- Вчитель враховує загальну готовність дітей до проектної діяльності та готовність до засвоєння конкретного матеріалу;
- Уміє передбачити труднощі, які можуть виникнути в дітей під час проектної роботи;
- В проектних роботах використовує диференційовані завдання індивідуального характеру;
- Робить перспективний аналіз: для чого плануються завдання, чому їх треба використати саме на даному етапі проекту, як продовжити цю роботу.
Немає коментарів:
Дописати коментар